Brev:
Hvor meget fisk og leverpostej må de få?
14. januar 2011
Alder:
11 mdr.
Hvor meget fisk og leverpostej må de få?
Kære Helen.
Til froskost spiser vores datter en stor skive rugbrød med flg pålæg: hytteost med makrel, avocado med æg og karry, leverpostej, torskerogn, hvidløgsost. Det bliver ca til en rugbrødstang af hvert pålæg.
Til aften får hun ofte 2 lakse- eller torskedeller, kogt/dampet fisk af forskellig art afhængig af fiskehandlerens udbud. (+ en masse grønt selvfølgelig).
Hun får mere fisk end andet kød.
Er der anbefalet en maksimal mængde fisk og leverpostej per dag?
Hun får jern fra MME.
Kærlig hilsen
Nadja